Občané Jirkova se mohou objednat na poštu i z domova

Česká pošta přichází s novou službou. Má název Objednání na pobočku, na konkrétní čas a poskytne přednostní odbavení na většinu služeb, které pošta Jirkov nabízí.

 

Z domova se přes internet objednáte na požadovanou službu a vybraný čas. Bude vám zaslán rezervační kód, který při příchodu na poštu zadáte do vyvolávacího systému a půjdete hned na řadu po klientovi, který je odbavován před vámi.

Rezervace termínu obsluhy je pro klienty zdarma a lze se objednat na nejčastější služby, jako je Czech Point, vyzvednutí dopisů, poslání dopisů i balíků, poštovní poukázky, platba SIPO, výplata důchodů, nebo na specializované bankovní přepážky.

Jak služba funguje:

1. Zvolte službu → vstupte do aplikace, která je dostupná nahttp://www.postaonline.cz/rezervace a vyberte pobočku České pošty. Následně zvolte požadovanou službu a klikněte na tlačítko potvrdit. Nebo využijte mobilní aplikaci PoštaOnline (stáhnete si ji v obchodě s aplikacemi).

2. Zvolte termín své návštěvy → v kalendáři nejprve vyberte požadovaný den a poté čas vaší návštěvy. Rezervaci můžete provést nejpozději jednu hodinu před požadovaným termínem.

3. Objednejte se → uveďte vaše jméno, příjmení, e-mailovou adresu a číslo mobilního telefonu, aby vám mohl přijít rezervační kód. Svoji rezervaci vytvoříte kliknutím na tlačítko potvrdit.

4. Navštivte pobočku → vaši návštěvu pobočky vám pošta připomene 24 hodin před termínem vaší rezervace. V den návštěvy se dostavte v intervalu 5 minut před a 10 minut po rezervovaném termínu na pobočku České pošty a na displeji terminálu vyvolávacího systému stiskněte tlačítko „Objednaní klienti“ (levý spodní roh obrazovky). Zadejte rezervační kód, potvrďte ho a automaticky se vám vytiskne pořadový lístek. Vyvoláni budete ihned po uvolnění první přepážky obsluhující požadovanou službu.

Nikdy nezmeškejte žádnou důležitou zprávu.

Sdílejte článek:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Sdílejte článek:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Email