Starostka města Jirkov vyhlašuje dne 22. 12. 2023 v souladu se zákonem č. 553/1991 Sb.,
o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení
na obsazení funkce
„ ředitel/ředitelka Městské policie Jirkov“
s místem výkonu práce: katastrální území Jirkov
v platové třídě 10. dle NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění
Předpoklad pro vznik pracovního poměru podle § 4 zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii:
• státní občanství ČR,
• způsobilost k právním úkonům,
• bezúhonnost.
Další požadavky:
• vzdělání vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání; střední vzdělání s maturitní zkouškou se získaným osvědčením dle zák. č.553/1991 Sb. a praxí minimálně 5 let,
• praxe v oboru minimálně 5 let,
• organizační schopnosti (zkušenosti s vedením kolektivu),
• dobré komunikační schopnosti,
• osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů k výkonu povinností a oprávnění dle zákona ČNR č. 553/1991 Sb., o obecní policii výhodou,
• zbrojní průkaz skupiny D – výhodou,
• znalost zákona ČNR č. 553/1991 Sb., o obecní policii,
• znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích,
• znalost MS Office,
• řidičský průkaz skupiny B.
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
• jméno, příjmení a titul,
• datum a místo narození,
• státní příslušnost,
• místo trvalého pobytu,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• telefonní spojení,
• e-mailovou adresu,
• datum a podpis uchazeče.
Požadované doklady k přihlášce:
• návrh koncepce řízení Městské policie Jirkov (max. 3 A4),
• strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a znalostech uchazeče,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
• u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
• čestné prohlášení ve smyslu § 4a o bezúhonnosti, § 4b o spolehlivosti zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii,
• negativní lustrační osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., u uchazečů, kteří se narodili před 1. 12. 1971,
• ověřená kopie Osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů strážníka dle Vyhlášky MV ČR č. 418/2008 Sb., kterou se provádí zákon o obecní policii, je-li uchazeč jeho držitelem,
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• souhlas s psychologickým vyšetřením.
Další podmínky jsou:
• absolvování psychotestů,
• obhájení své koncepce před výběrovou komisí.
Předpokládaný nástup od 1. 3. 2024 nebo dohodou
Předpokládaný datum konání ústního pohovoru: 5. 2. 2024 od 8,00 hodin.
Kam s přihláškou?
Lhůta pro podání přihlášek: 29. 1. 2024 do 17,00 hodin písemnou přihlášku s požadovanými doklady:
1) zaslat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Městský úřad Jirkov,
nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Na obálce uvést „Výběrové řízení – ředitel/ředitelka Městské policie Jirkov – NEOTVÍRAT“
nebo
2) fyzicky podat v podatelně Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11
Jirkov,
Na obálce uvést „Výběrové řízení – ředitel/ředitelka Městské policie Jirkov – NEOTVÍRAT“
nebo
3) fyzicky vložit do schránky (s označením SCHRÁNKA MĚSTSKÉHO ÚŘADU), umístěné
v uličce mezi lékárnou a Městským úřadem Jirkov na oplocení zadního dvora.
Na obálce uvést „Výběrové řízení – ředitel/ředitelka Městské policie Jirkov – NEOTVÍRAT“
Bližší informace k pracovní pozici lze získat u personální referentky Ivany Němečkové (nemeckova@jirkov.cz), 474 616 418.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Přihlášením uchazeče do výběrového řízení uchazeč souhlasí se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů).
Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny.
- Celé znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení Typ: PDF dokument, Velikost: 374.11 kB